Uncategorized
עין רעה, מזיקה ועין טובה מביאה "ברכה."

בלעם ,היה "שתום עין "הזהר מסביר כי העין הטובה שלו היתה סתומה לכן הוא רצה לקלל את עם ישראל .הוא לא ראה חיוב…רק שלילה .אבל השם הפך לו את הקללה לברכה. בעל 'עין רעה "מעולם הדרך הטבע לא יכול לברך. מסביר לנו נזהר כי הברכות מתקיימות רק אם המברך הוא בעל "עין טובה".כמו הכהנים שנאמר עליהם ,"טוב עין הוא יבורך/יברך."




